top of page

מבט כללי וסקירה על הקונטרולר Traktor S2 Mk3


קונטרולר הפתיחה בסדרה הוא ה- Traktor Kontrol S2 Mk3.

אחרי שהדגם הראשון והשני של הקונטרולר הזה זכו להצלחה מסחררת בקנה מידה עולמי, בגרסא השלישית שלו הקונטרולר מציג יכולות מתקדמות יותר מאי פעם במחיר כניסה נוח לעולם התקלוט.


מבנה

ה- S2 Mk3 הוא קונטרולר DJ בעל שני ערוצים לשליטה על תוכנת Traktor Pro 3

שני צידי הקונטרולר זהים לחלוטין ובכל אחד מהם תמצאו ג׳וג גדול ונוח בגודל ״5.5 שבנגיעה על חלקו העליון ידמה סאונד של תקליט הנשרט ע״י מחט (סקראץ׳) ובצידו העשוי גומי יתנהג כ- CDJ לתיאום BPM עם השיר המתנגן ברחבה ולדיוק הביטמיקס שלכם.

בנוסף, בעזרת כפתור ה- Grid (שהוא חדש בגרסה השלישית של הקונטרולר) תוכלו לתקן את הגריד שבתוכנה עם ישירות מהקונטרולר בעזרת הג׳וג.

כפתור אינקורדר לחיץ לכל נגן כדי להטעין שירים מהפלייליסט לכל דק, כפתור FLX להפעלת ה- Flux Mode בתוכנה וכפתור REV לנגינת השיר ברוורס, אפקט מגניב להעשרת הסט.

מתחת לג׳וג תמצאו כפתורי Play/Pause ו-Cue גדולים (כפתורי פלסטיק לחיצים ונוחים לעומת כפתורי הגומי שהיו בדגמים הקודמים) ושמונה פדים לשליטה על נקודות קיו, ועל נגינת סאמפלים ו-Finger Drumming בזמן אמת (מעבר בין שני המצבים יעשה באמצעות כפתורי ה- Pad Mode שמעל הפדים).

שני אינקורדרים לשליטה על מצב Move ומצב Loop ופיידר טמפו לכיוון ה-BPM של השיר (בשילוב עם כפתור Sync וכפתור- Keylock לשמירה על הסולם המוזיקלי המקורי של השיר גם כשמשנים את המהירות).


יחידת מיקסר

במרכז הקונטרולר קיימת יחידת מיקסר מלאה של שני ערוצים (הקונטרולר לא מהווה כמיקסר עצמאי, אלא שולט על יחידת המיקסר שבתוכנת Traktor Pro 3).

בתחתית המיקסר תמצאו קרוספיידר כיאה למיקסר דיג׳יי. לכל ערוץ פיידר ווליום משלו יחידת EQ עם שלושה תחומי תדרים ונוב לכיוון הגיין של כל טראק.

בין הפיידרים ליחידת ה- EQ נמצאת יחידת האפקטים.

עם בנק של ארבעה אפקטים זמינים בכל רגע נתון (תוכלו להגדיר איזה אפקט יחכה לכם בכל כפתור מתוך התוכנה) והשליטה בהם תעשה מהנוב הגדול שנמצא בראש כל פיידר.



כרטיס קול

כדי להבטיח שהסאונד שתנגנו במועדון, באולם או בבר יהיה איכותי, מאובזר ה- Traktor Kontrol S2 Mk3 בכרטיס קול איכותי (טוב אפילו יותר מזה שהיה בדגמים הקודמים) ברזולוציה של עד 48Khz ו- 24Bit.

היציאות הראשיות בחיבור RCA או בחיבור סטריאופוני 3.5 מ״מ. יציאת האוזניות גם היא בגודל 3.5 מ״מ.

קיימת גם כניסה למיקרופון דינמי בחיבור של PL בגודל "1/4.

כניסות, יציאות וחיבורים של הקונטרולר Traktor S2 MK3:


תוכנה

יחד עם הקונטרולר תקבלו את תוכנת Traktor Pro 3 המלאה. מדובר בתוכנת תקלוט מקצועית לדיג׳יים עובדים והדיג׳יים הגדולים בעולם עושים בה שימוש, ביניהם שמות כמו- ריצ׳י האוטין, גיא גרבר, זד ועוד.

בנוסף, תקבלו גם את תוכנת Traktor DJ 2 שהיא תוכנה קלילה יותר בעלת שני דקים שיכולה לעבוד גם על אייפד. ה- S2 Mk3 יכול לעבוד כקונטרולר לאייפד עם המתאמים המתאימים (לא כלולים!).

סירטון דוגמא לעבודה עם הקונטרולר והתוכנה:

לסיכום, ה- Traktor Kontrol S2 Mk3 הוא קונטרולר מושלם לאלה מכם שרוצים להיכנס לעולם הדיג׳יי המקצועי, לאלה המחפשים קונטרולר קומפקטי לנגינה בדאנס ברים ומועדונים, ולדיג׳יים עובדים שצריכים קונטרולר חלופי או קונטרלר קומפקטי לעמדת חופה וכו׳.

69 צפיות0 תגובות
bottom of page